Black hole by Ibne adam episode 6 online reading bold version available

  Black hole by Ibne adam episode 6 online reading bold version available 

Black hole by Ibne adam episode 6 online reading bold version available


#بلیک_ہول

#ابن_آدم

#قسط_نمبر_6

 

Target 750

 

Episode 6

 

تم نے آج صبح سے کچھ نہیں کھایا فیروز

ماہا اس کے روم تک گئی تھی

اور نہ ہی تم آج صبح سے اس کمرے سے باہر نکلے ہو

 

کیا فرق پڑتا ہے ماہا؟ پہلے میں اس گھر میں قید تھا اور اب میں نے خود کو اس کمرئے تک محدود کر لیا ہے

 

مگر مجھے تو فرق پڑتا ہے!!! اگر ہم یونہی آپس میں ایک دوسرے کو قصوروار ٹھہراتے رہے تو کبھی اس شخص کے چنگل سے آزاد نہیں ہوں گے

مجھے اتنی تکلیف تمہیں اس کے کمرے میں دیکھ کر نہیں ہوتی جتنی تمہیں اس کے ساتھ ہنستے ہوئے دیکھ کر ہوتی ہے

مجھے پتہ کیا لگتا ہے فیروز کہ تم خوامخاہ میں اتنا پینک کر رہے ہو میں بھی انسان ہوں تمہیں مجھے بھی سمجھنے کی کوشش کرنی چاہیے میں اس کے لئے تیار نہیں ہوتی تم جانتے ہو کہ میں خود کو زیادہ دیر تک میک اپ سے دور نہیں رہ سکتی

وہ اسے اپنا نقطہ سمجھانے کی کوشش کر رہی تھی

کیا تم کبھی یہ سب برداشت کر پاؤ گی ماہا؟

 

نہیں کر پاؤں گی بلکہ اس کا تصور ہی میرے جسم میں کپکپاہٹ پیدا کر دیتا ہے فیروز مگر اس سب میں میرا قصور بھی کیا ہے میں اسے ڈھونڈ کر نہیں لائی تھی تم نے اسے ڈھونڈا تھا میں تو اس حق میں بھی نہیں تھی شاید کوئی دوسرا راستہ نکل آتا

فیروز اس بار مکمل خاموش ہو گیا تھا اسے کبیر کے منہ سے ماہا کی تعریف ابھی تک چب رہی تھی

 

تمہیں یاد ہے فیروز کہ ہم نے ایک دوسرے سے عہد کیا تھا کہ ہم ہمیشہ ایک دوسرے پر اعتماد رکھیں گے کیونکہ باہمی اعتماد ہی پیار کی بنیاد ہوتا ہے بس مجھے تمہارا وہی اعتماد چاہیے

وہ اپنی بات پر زور دیتے ہوئے اسے کنوینس کرنے کی کوشش کر رہی تھی وہ جانتی تھی کہ یہ کیوں اپ سیٹ ہے

کیا آج تم نے واقعی ہی اس کے لئے گرین کلر نہیں پہنا تھا

فیروز کے دماغ میں ابھی تک وہی بات اٹکی ہوئی تھی

 

مجھے پتہ ہوتا کہ گرین کلر اس کا فیورٹ ہے تو میں اس ڈریس کو ہی جلا دیتی وہ صرف ہمارے درمیان غلط فہمی چاہتا ہے فیروز ٹرائی ٹو انڈرسٹینڈ

 

آخر میں تمہیں کیسے سمجھاؤں ماہا کہ یہ سب ناقابل برداشت ہے تم کبھی اس تکلیف کو نہیں سمجھ پاؤ گی کیونکہ تم میری جگہ نہیں ہو تم بس میرے ساتھ وعدہ کرو تم کبھی اس کے لئے تیار نہیں ہو گی اور کبھی اس کے لئے نہیں مسکراؤ گی

وہ جذباتی ہوا تھا

ہاں میں وعدہ کرتی ہوں فیروز بس تم اپنی یہ حالت مت بناؤ اور مجھ پر اعتماد رکھو وہ تو چاہتا ہی یہی ہے کہ ہم ایک دوسرے سے دور ہوتے جائیں مگر شاید وہ جانتا نہیں ہے کہ ہمارے جسم الگ ہو سکتے ہیں مگر ہمارے دل کبھی الگ نہیں ہو سکتے

اچانک ماہا کو کبیر کی آواز سنائی دی جس کو سنتے ہی وہ سمجھ گئی تھی کہ وہ آج جلدی گھر پہنچ آیا ہے وہ فوری اپنے کمرے کی طرف چلی گئی کبیر نے ان دونوں کو تنہا گھر چھوڑنے پر کبھی جھجک محسوس نہیں کی تھی وہ جانتا تھا کہ اگر انہوں نے کوئی حرام رشتہ ہی قائم کرنا ہوتا تو طلاق ہونے کے بعد بھی دونوں چپ چاپ اکھٹے رہ سکتے تھے یہی اطمنان کبیر کو تھا اور ویسے بھی اگر وہ ایسی کوئی حرکت کرتے تو اس سے کبیر کو کیا فرق پڑنے والا تھا ماہا نہ تو اسکی محبوبہ تھی اور نہ کبھی بن سکتی تھی وہ تو صرف ان سے کھیل رہا تھا

ان دونوں کے پاسپورٹ اور تمام ڈاکومنٹس اس کے قبضے میں تھے کبیر نے ایک طرح سے انہیں غلام بنا رکھا تھا ویسے بھی جتنی بڑی سزا ان کو مل رہی تھی وہ کبیر تو کیا پوری زندگی دوبارہ کسی کو چیٹ کرنے کا سوچ بھی نہیں سکتے تھے

تم آج بہت خوبصورت لگ رہی تھی ماہا

کیا یہ بتانے کے لئے تم آج جلدی گھر آئے ہو؟نہیں یہ بتانے کے لئے کہ آج ہمیں ایک پارٹی میں جانا ہے

کبیر اس کے قریب آتے ہوئے اس کے گرد بانہوں کا ایک حصار بنا چکا تھا

مجھے تمہارے ساتھ کسی پارٹی میں نہیں جانا کبیر

وہ ابھی ابھی تو کبیر سے وعدہ لر کے آئی تھی وہ اپنا منہ پھیر گئ

اگر میں یہ کہوں کہ آج ہماری آخری رات ہو گی تو کیا پھر بھی تم انکار کرو گی

واٹ یو مین؟

 مطلب یہی کہ میری پروموشن ہو گئی ہے اور اگر تم آج رات پارٹی پر چلتی ہو تو میں صبح طلاق کے کاغذات پر سائن کر دوں گا

ماہا کو خوشگوار حیرت کا ایک جھٹکا لگا تھا

 

اس بات کی کیا گارنٹی ہے کہ تم ایسا ہی کرو گے؟ وہ مسکراتے ہوئے اسے قریب کر گیا اور اس کے چہرے پر انگلی پھیرتے ہوئے گردن تک گیا

تم تو جانتی ہو ڈارلنگ کہ جو میں کہتا ہوں وہ میں ہر حال میں پورا کرتا ہوں

تم نے تو یہ بھی کہا تھا کہ تم فارمیلٹی کے نکاح کے اگلے دن ہی مجھے طلاق دو گے اسکا کیا بنا پھر؟

 

وہ میں نے نہیں تم لوگوں نے کہا تھا میں اب کہہ رہا ہوں اور میرے خیال سے تمہیں اس پر یقین کرنا چاہیے

 

اور اگر تم نے ایسا نہ کیا تو؟

 تمہارے پاس میری بات ماننے کے علاوہ کوئی اور آپشن ہے ماہا؟؟ وہ معنی خیز انداز میں اسے دیکھنے لگا تھا

 

میں فیروز کو مزید تکلیف نہیں دے سکتی وہ مجھے تمہارے ساتھ ایک منٹ برداشت نہیں کر سکتا

 

اس کا مطلب ہے کہ تم جانا چاہتی ہو صرف اس کی.........

نہیں کبیر میں تمہارے ساتھ کہیں نہیں جانا چاہتی

 

بٹ افسوس تمہیں جانا تو ہو گا آفٹر آل تمہیں طلاق بھی تو چاہیے!!! کم آن ایک رات کی ہی بات ہے پھر سب ختم

اسے خاموش دیکھ کر وہ اس کی رضامندی سمجھ گیا تھا

امید ہے کہ تم آج رات میرے ساتھ فل کاپریٹ کرو گی آفٹر آل یہ ہماری آخری رات جو ہونے والی ہے

کبیر مسکراتے ہوئے تیار ہونے کے لئے جا چکا تھا اور ماہا ابھی تک فیصلہ نہیں کر پائی تھی

 

 

مجھے لگتا ہے انسپکٹر تم اس مشن کے کامیاب ہونے پر باولے ہو گئے ہو جو اس طرح کی باتوں کو اپنے دماغ میں جگہ دے رہے ہو اگر ہم آج اس کی بات مان لیتے ہیں تو کل کو وہ کوئی نئی فرمائش کر دے گا تو کیا ہم اس دو ٹکے کے سمگلر کی فرمائشیں پوری کرتے رہیں گے؟؟

نہیں سر میرا وہ مطلب بلکل نہیں ہے دراصل اسے لگتا ہے کہ اگر فائمہ نہ ہوتی تو وہ کبھی پکڑا نہیں جاتا وہ ایک نازک سی لڑکی کے ہاتھوں پکڑے جانے پر سائیکو ہو گیا ہے جیسے اکثر اس طرح کے کیسیز میں ہوتا ہے اور سر بات صرف اس سمگلر کی نہیں ہے پورے نیٹ ورک کی ہے وہ ہمارا انفارمر تک بننے کو تیار ہے ہمیں ایڈم تک لے جا سکتا ہے

مارک اپنے سنئیر آفیسر کو قائل کرنے کی پوری کوشش کر رہا تھا جو کہ کسی صورت فائمہ کی مدد لینے کو تیار نہیں تھا

مارک پہلے تو اپنے دماغ سے یہ ایڈم والا فتور ختم کرو دئیر از نو ایڈم!!! اس طرح کے مافیاز ایشیائی یا افریقی ممالک میں ہوتے ہوں گے یورپ اور برطانیہ میں ایسے کسی سیٹ اپ کی بات کرنا صرف ایک مذاق ہے اور تم مجھے یہ بتاؤ کہ ہماری ٹاپ کی ایجنسیز کی قابلیت ختم ہو گئی ہے؟؟ تم دنیا کی ٹاپ ایجنسی ایم آئی سکس کے اینٹلی جینس انسپکٹر ہو کر ایک عام لڑکی سے مدد لینے کی بات کر رہے ہو لائک سرئسلی انسپکٹر؟

 

آفیسر نے مارک کو خاموش کروا دیا تھا

 

تمہارے پاس صرف ایم آئی سکس ہی نہیں یورپ کی ٹاپ اینٹلی جینس ایجنسیوں کے لوگ ہیں ان کے ہوتے ہوئے تم کسی لوکل لڑکی سے مدد لینا چاہتے ہو تمہیں پتہ بھی ہے یہ خبر جب عام لوگوں تک جائے گی تو ہمارا کتنا مذاق بنے گا مجھے افسوس ہو رہا ہے مارک

 

سر میرے خیال سے میں آپ کو سمجھا نہیں پا رہا مجھے دوبارہ ایکسپلین کرنا چاہیے سر ہم ٹاپ اینٹلی جینس ہیں بٹ اس کے باوجود ہم ایڈم کے بارے میں کچھ نہیں جانتے مجھے پتہ ہے کہ آپ ایڈم کے وجود پر یقین نہیں رکھتے لیکن ایک لمحے کے لئے سوچیں اگر ایڈم ہوا تو؟؟ یہ کتنا بڑا ڈزاسٹر ہو گا

 

اچھا بالفرض ایڈم کے مفروضے پر ہم یقین کر بھی لیں تو کیا ہم اس قابل نہیں ہیں کہ اس رستم سے سب اگلوا سکیں؟

 

سر ہم اگلوا سکتے ہیں ہم اپنے طریقے سے ہر طرح کی انفارمیشن اس سے لے سکتے ہیں مگر ہم کیا اگلوئیں گے؟؟ ہمیں تو ہمارے سوالات تک پتہ نہیں ہیں ہم زیادہ سے زیادہ دو چار بندے اور کچھ سٹاک پکڑ لیں گے مگر بلیو می سر یہ مشن اس سے بہت بڑا ہے ہماری سوچ سے بھی بہت بڑا

مارک کسی طرح اپنے سنئیر آفیسر کو کنوینس کرنے کے بعد اگلی فلائٹ سے ہی جرمنی سے استنبول پہنچ گیا

 

**

کن سوچوں میں گم ہو ڈارلنگ انجوائے دی پارٹی

کبیر ماہا کو خاموش دیکھ کر اس سے مخاطب ہوا تھا اگرچہ وہ اس کے ساتھ پہلی بار کسی پارٹی میں آئی تھی پھر بھی ماہا کا سارا فوکس فیروز پر ہی تھا

 

کیا ہمیں فیروز نے دیکھا تھا؟

شاید نہیں ماہا

کیوں کیا تمہیں اس سے ڈر لگ رہا ہے؟

 

وہ جام پر جام پیتا جا رہا تھا کبیر کی پارٹی لائف فل آف فن تھی آج بھی وہ کئی لڑکیوں سے ڈانس کرتا ہوا ماہا تک پہنچا تھا

کم آن ڈارلنگ تم ابھی میرے نکاح میں ہو تمہیں کسی اور کی فکر کرنے کی ضرورت نہیں

یہ آخری رات ہو گی ناں

وہ سنجیدہ انداز میں مخاطب ہوئی تھی

ہاں آخری بٹ اگر تم چاہو تو!!! میرا مطلب تمہیں اس رات کو فل انجوائے کرنا ہو گا

 

انجوائمنٹ فورس فلی نہیں ہوتی کبیر

 

میں بھی یہی چاہتا ہوں کہ آج ہم دونوں کے درمیان صرف محبت کی فورس استعمال ہو اور اس کے بدلے میں تمہیں چھوڑنے تک کے لئے تیار ہوں

 

تم یہ انجوامنٹ یہاں موجود کسی لڑکی کے ساتھ بھی کر سکتے ہو

ہاں کر سکتا ہوں مگر میں آج تمہارا جوش دیکھنا چاہتا ہوں

وہ اس کے قریب ہوتے ہوئے اس کی رانوں پر ہاتھ پھیرتا ہوا اوپر تک لایا تھا

 

تم صرف حوس کے پجاری ہو کبیر!!! جو ہماری مجبوریوں کا فائدہ اٹھا رہے ہو

 

میں پارسائی کا ناٹک نہیں کرتا یہ حسین زلف، بل کھاتی کمر اور خوبصورت سراپا بدن مجھے ان نشوں کی عادت ہے

وہ آہیں بھرتا ہوا اس کی کمر کے گرد اپنا بازو گھماتے ہوئے اپنے چہرہ ماہا پر جھکا چکا تھا وہ آج اس کی خواہش پر ویسٹرن پارٹی ڈدیس پہنے ہوئی تھی جو مشکل سے اس کی رانوں تک کو کور کر رہا تھا ماہا کے برہنہ کندھے اور چمکتی ہوئی گردن اسے ہر لمحہ اپنی طرف مائل کر رہی تھی

 

کبیر اب تک تمہیں سمجھ جانا چاہیے کہ تم میرے بدن کو تو حاصل کر سکتے ہو مگر میرے جذبات کبھی تمہارے نہیں ہو سکتے

 

کیا وہ اتنے نایاب ہیں ماہا کہ تم اپنی طلاق تک قربان کر رہی ہو؟

 

وفا بہت نایاب ہوتی ہے کبیر

ماہا جیسی بھی تھی مگر اسے سچ میں فیروز سے محبت تھی

 

مائی بے بی یہاں کون دیکھ رہا ہے تمہیں؟

کبیر کے ہاتھ ہر لمحہ اس کے بدن کا طواف کر رہے تھے

 

 وفا کی دیوی ہر وقت محبت کے دعویداروں پر نظر رکھے ہوئے ہے کبیر

 

تم نے شاید سنا نہیں کہ جب کوئی عورت کسی مرد کے ساتھ سونے کا فیصلہ کر لیتی ہے تو کوئی ایسی دیوار نہیں جو وہ سر نہ کرے گی، کوئی ایسا قلعہ نہیں جسے وہ تباہ نہیں کرے گی، کوئی ایسا اخلاقی خیال نہیں جسے اسکی جڑ سے اکھاڑ نہیں پھینکے گی اور کوئی ایسا خدا نہیں جس کے سزا سے اسے ڈر لگے گا

 

وہ اس کے کان کے قریب سرگوشی کر رہا تھا

 

تمہیں صرف اپنا فائدہ دیکھتے ہوئے خود کو تیار کرنا ہے یقین کرو یہ بہت مزیدار ہو گا

 

کبیر ماہا کو ہاتھ میں پکڑا جام پلا کر ڈانس فلور پر لے گیا تھا جہاں اس کے جذبات کو تقویت دینے کے لئے اسے صرف اس کے بدن کے ساتھ کھیلنا تھا

وہ جانتا تھا کہ عورت جتنی بھی بدکردار ہو اس کے لئے خود کو بے وفائی پر راضی کرنا آسان نہیں ہوتا

وہ اپنے مقصد میں کامیاب ہو رہا تھا وہ اس کے ساتھ مسلسل کھیلتا جا رہا تھا جس کے بعد نشے میں دھت ماہا اس کی تمام خواہشات پورا کرنے کے لئے تیار تھی ڈانس فلور پر تیز میوزک کے شور میں وہ اس کے بدن سے کھیلتا جا رہا تھا اس کی چمکتی گردن اس کے ہونٹوں کی گرفت میں جکڑی گئی تھی اور مجبوری میں ہی صحیح مگر وہ اس کا پورا ساتھ دے رہی تھی اور یہی وہ چاہتا تھا

 

**

 

ایم سوری فائمہ کہ ہمیں اس طریقے سے تمہیں یہا‍‍ں لانا پڑا

فائمہ کو ہسپتال سے ایک بکتر بند گاڑی میں مارک کے پاس پہنچایا گیا تھا وہ ابھی تک اس رات کے صدمے سے باہر نہیں آئی تھی وہ سارے مناظر کسی فلم کی طرح اس کے دماغ میں عکس بند تھے

 

جی سر جس طرح فائمہ نے کام کیا وہ سب بہت کمال تھا جیسے ہی اس رات پلان تبدیل ہوا ہم سب تو ڈر گے تھے

جیکب نے بھی فائمہ کی تعریفوں کے پل باندھ دیے تھے مگر اسے اس وقت تعریفوں کی نہیں کئیر کی ضرورت تھی جس بہن کے لئے اس نے اتنا بڑا رسک لیا تھا اس کی فائمہ کی خیریت جانے کے لئے ایک کال تک نہی‍ں آئی تھی

ہاں تم نے ٹھیک کہا جیکب فائمہ نے کمال ہی کر دیا تھا

 

کیا ہم کوئی اور بات کر سکتے ہیں یا یہی سب ڈسکس کرنے کے لئے مجھے یہا‍‍ں لایا گیا ہے؟ فائمہ اس سب کو بھولنا چاہتی تھی اس لئے اس مشن کے لئے خود کی تعریفیں سننا بھی اسے ناگوار لگ رہا تھا

وائے ناٹ! ہم ضرور بات کر سکتے ہیں بلکہ بات کرنے کو ہی تو یہاں آئے ہیں

انسپکٹر جانتا تھا کہ فائمہ کی اس معاملے میں کوئی ٹریننگ نہیں ہے اور وہ اس سب کے لئے دوبارہ راضی نہیں ہو گی مگر اسے ہر حال میں فائمہ کو راضی کرنا تھا خود کو مشکل ٹاسک دینا اور پھر اس ٹاسک کو مکمل کرنا یہی مارک کا کمال تھا اس نے فائمہ تنہا کرتے ہوئے اپنا سارا پلان اس کے سامنے رکھ دیا

 

واٹ یو مین مسٹر مارک؟ تم لوگوں نے مجھے آخر سمجھ کیا رکھا ہے؟ میں ابھی تک اس رات کے صدمے سے نہیں نکل پائی اور تم چاہتے ہو کہ میں دوبارہ اس کا سامنا کروں؟ ایم سوری مارک تم میرئے ساتھ جتنا برا سلوک کر سکتے ہو کر لو مگر میں دوبارہ اس کا سامنا نہیں کروں گی

 

میں کیوں برا سلوک کروں گا فائمہ؟

تم پولیس میں ہو شاید تمہیں اس چیز کا خمار ہو کہ میں ڈرا دھمکا کر س کروا لوں گا

 

ایسا کچھ نہیں ہے آخر وہی ہو گا جو تم چاہو گی

 

میں جو چاہتی ہوں وہ بتا چکی ہوں

 

ٹرائی ٹو انڈرسٹنڈ فائمہ تم نے بہت اچھا کام کیا تھا مگر اس کا فائدہ تب ہی ہو گا جب ہم اس کام کو پورا کریں گے ورنہ ساری محنت ضائع ہو جائے گی

 

مجھ سے یہ نہیں ہو گا انسپکٹر

 

تم سے ہی ہو گا بلیو می تم کر سکتی ہو اور تمہیں کیا لگتا ہے کہ تم اس کبیر کی وجہ سے یہاں ہو؟ یا تمہارا اس مشن میں آنا صرف ایک حادثہ تھا؟

 اتنا بڑا مشن حادثات کی بنیاد پر نہیں کیا جا سکتا جو بات تم سے اب تک چھپائی گئی ہے وہ یہ ہے کہ تم یہاں میری وجہ سے ہو میں نے تمہاری شخصیت میں یہ چیز نوٹ کر لی تھی میں نے تمہیں برمنگھم میں دیکھا تھا اور پھر مجھے تمہاری سٹوری انٹرسٹنگ لگی اور پھر میں نے کبیر کو لالچ دے کر تمہیں اپنی ٹیم میں شامل کیا اور اس سارے مشن کو مکمل کیا

فائمہ ان انکشافات سے چونک گئی تھی

اس کا مطلب تم کبیر اور ماہا سب ملے ہوئے ہو اور وہ ماہا صرف ڈرامہ کر رہی تھی

اس کی آنکھوں میں فوری غصہ اتر آیا تھا

مجھے نہیں پتہ کہ کبیر یا ماہا نے تمہیں کس طرح راضی کیا تھا مگر تم میں ٹیلنٹ ہے اس لئے ہی تمہیں اینٹلی جینس ایجنسی کے لئے چنا گیا تھا

 

نہیں مجھے کسی اینٹلی جینسی کے لئے نہیں بلکہ ایک فاحشہ کال گرل کے لئے چنا گیا تھا وہ بھی بلیک میلنگ کے جھوٹ کا سہارا لے کر کیونکہ یہ سب کچھ پری پلائنڈ تھا

اسے روہانسی ہوتا دیکھ کر مارک اسے دلاسہ دینے لگا

 

بلیو می تم میری ڈسکوری ہو اور مجھے تم پر پراوڈ ہے فائمہ

تمہیں صرف اپنی کامیابی پر پراوڈ ہے ورنہ ایک کال گرل کی کیا حیثیت ہوتی ہے؟

تم کال گرل نہیں ہو تم نے صرف ایک رول پلے کیا تھا اپنی ڈیوٹی پوری کرنے کے لئے وہ بھی ایک بڑئے مقصد کے لئے تمہیں پتہ بھی ہے کہ تم نے کتنے لوگوں کی جان بچائی ہے! اس سب میں کتنی زندگیاں محفوظ ہوئی ہوں گی اس کا اندازہ شاید ہم دونوں کو نہیں ہے

 

ملٹی ٹیلنٹڈ انسپکٹر میں کسی کو بھی قائل کرنے کی صلاحیت کوٹ کوٹ کر بھری تھی وہ کسی طرح فائمہ کو راضی کر کے اسے جرمنی لے جانے میں کامیاب ہو گیا تھا

 

ریلیکس اینڈ بی کنفیڈینٹ فائمہ وہ تمہیں کچھ نہیں کہے گا وہ اس وقت ہماری قید میں ہے اس کے ہاتھوں میں ہتھ کڑی ہے اور اسے کرسی کے ساتھ باندھ کر رکھا گیا ہے تمہیں صرف کنفیڈینس شو کرنا ہے یہ تمہارا آخری مشن ہے اگر تم مزید یہاں نہیں رکنا چاہتی تو میں وعدہ کرتا ہوں کہ میں تمہیں بلکل فورس نہیں کروں گا

فائمہ اس کے ساتھ آ تو گئی تھی مگر اس کی کنفیوزن اس کے چہرے سے عیاں تھی اسے ابھی بھی وہ سب یاد تھا جب وہ رستم کے ہاتھوں بے بس تھی اگرچہ رستم اپنے مقاصد میں کامیاب نہیں ہوا تھا مگر فائمہ کے لئے یہی تکلیف بہت تھی کہ وہ اس کے بدن کو برہنہ کر کے ہر جگہ سے چھو چکا تھا اس کا دل زور سے دھڑکتے ہوئے اسے بتا رہا تھا کہ رستم کن نظروں سے اسے دیکھنے والا ہے

 

انسپکٹر میں کیا پوچھوں گی خدارا میری زندگی پر رحم کھاؤ مجھے اپنے لئے مت استعمال کرو

وہ خود کو نارمل کرنے کے لئے اپنے چہرے پر ہاتھ پھیر رہی تھی

لسٹن میری طرف دیکھو

مارک نے ناچاہتے ہوئے بھی اس کے چہرے کو بلند کیا اور اس کی آنکھوں میں دیکھنے لگا

تمہیں فقط اس کا سامنا کرنا ہے اس سے زیادہ کچھ نہیں سب سوالات ٹیبل پر لکھ رکھے ہیں تمہیں صرف اوپر سے دیکھ کر ان کو پوچھنا ہے

 

ایک کے بعد ایک مشکل نے فائمہ کو ایک طرح سے مفلوج کئے ہوئے تھا وہ چاہتے ہوئے بھی یہ سب چھوڑ کر بھاگ نہیں سکتی تھی مرتی کیا نہ کرتی اپنے اندر موجود ہمت کو جمع کرتے ہوئے وہ اس خاص سیل میں داخل ہو گئی جہاں پہلے سے زنجیروں میں جکڑا رستم شاہ قید تھا

فائمہ کو دیکھتے ہی رستم کے چہرے پر ایک معنی خیز مسکراہٹ آئی

آؤ میری رانی آخر تمہیں آنا ہی تھا

 

وہ کانپنتے ہوئے آگے بڑھتی ہوئی ٹیبل تک گئی اس کی سانسیں تیز ہو رہی تھی وہ رستم سے نظریں ملانے کی ہمت نہیں کر پا رہی تھی

 

اف تمہارے چہرے سے ابھی تک نشان نہیں گیا کتنا پاگل ہوں میں! اتنے نازک بدن پر اتنی زور آزمائی

 

وہ خاموشی سے اسے سن رہی تھی

 

گالوں پر انگلیاں ثبت ہیں تو اور کہاں کہاں ہوں گی گردن پر؟ رانوں پر؟ سینے پر؟کیا تم مجھے وہ نشان دیکھا سکتی ہو؟

وہ پرتشدد الفاظ سنجیدگی سے بول رہا تھا جو فائمہ پر اس کے ارادے ظاہر کرنے کو کافی تھے

 

 اچھا پھر کبھی دیکھا دینا مگر رستم شاہ تجھ سے سوری کرتا ہے کہ تمہارے نازک سینے پر میں نے اتنا تشدد کیا

فائمہ غصے سے آگ بگولہ ہونے لگی اس کی آنکھوں کے سامنے چلنے والی فلم پھر چلنے لگی تھی

 

چلو کوئی بات نہیں اس بار ان ہاتھوں سے جتنا تشدد تمہارے سینے پر ہوا ہے اگلی بار ان ہونٹوں سے اتنا ہی پیار تمہارے سینے پر کرؤں گا

 

بکواس بند کرو کمینے انسان

چلاؤ مت کال گرل!!! فائمہ کی بلند آواز کے مقابلے اس نے بھی اپنی آواز بلند کی تھی

تمہیں کہا تھا ناں کہ رستم شاہ جو کام ایک بار شروع کر لیتا ہے تو پھر اسے ہر صورت پورا کرتا ہے جلد یا دیر آخر تمہیں رستم شاہ کے بستر کی زینت تو بننا ہی پڑئے گا

وہ اس بار رستم کی طرف سے کیا جانے والا ذہنی تشدد برداشت نہیں کر پائی تھی اس کے الفاظ فائمہ کی سماعت سے ہوتے ہوئے اس کی نصوں تک کو چھلنی کر رہے تھے یہ سب اب برداشت سے باہر ہو چکا تھا اس کے ساتھ اس لہجے میں پہلے کسی نے بات نہیں کی تھی وہ نم آنکھوں کے ساتھ بھاگتے ہوئے باہر آ گئی

 

رستم شاہ کے چہرے پر ایک مسکراہٹ پیدا ہوئی کیونکہ وہ جانتا تھا کہ انسپکٹر اسے پھر واپس لائے گا

 

Filter part

ماہا کے ہونٹوں کو دبوچے وہ اس کی رانوں پر اپنی انگلیوں کو مسلسل حرکت دئے رہا تھا ہر گزرتے لمحے ماہا کے ہاتھوں کی پکڑ اس کے گریبان پر مضبوط ہوتی جا رہی تھی پہلی بار تھا کہ وہ کبیر  کو اپنے بدن پر خوش آمدید کہہ رہی تھی کبیر کے ہونٹ اس کے خوبصورت ہونٹوں پر لگی لپ اسٹک ریمو کرنے کے بعد اس کی گردن اور پھر گردن سے برہنہ کندھوں تک گئے وہ اس کی گردن چومتا ہوا اس کے پیچھے گیا اور اس کی سکرٹ کی گانٹھوں کو اپنے دانتوں کی مدد سے کھولنے لگا سرد ماحول میں بھی کبیر کے ہونٹوں نے ماہا کے بدن کو تپا دیا تھا آج وہ اس کے بدن کے پور پور کو چومنے والا تھا اور اس آخری رات کو یادگار بنانے والا تھا اس نے ایک جھٹکے سے اس کے بدن پر موجود سکرٹ کو ہٹا دیا اور پھر اس کی بل کھاتی ہوئی کمر پر ہونٹوں کے بل چلتے ہوئے وہ رانوں تک گیا یہ سب ماہا کے لئے ناقابل برداشت ہو رہا تھا اس کے بدن پر صرف ایک سینے بند تھا جو اس کے سیبے کے ابھاروں کا وزن اٹھانے کی بجائے ان کو ایکسپوز کرنے کے لئے ڈائزئن کیا گیا تھا ماہا مچلنے لگ گئی تھی وہ اسے بانہوں میں بھرتے ہوئے روم کی طرف چلا گیا جہاں ایک نرم بستر ان کا انتظار کر رہا تھا جس پر وہ ماہا کو پھینک چکا تھا

 

آج کے بعد تمہیں گزرے وقت پر افسوس ہو گا ماہا جو تم نے خود کو مجھ سے دور رکھ کر ضائع کیا

 

اس کی گردن سے بل کھاتی ہوئی کمر اور پھر رانوں تک کبیر کے ہاتھوں کا لمس ایک بے چین کر دینے والا احساس چھوڑ گیا تھا ماہا اپنے پاؤں کو اپنی ٹانگ پر پھیرتے ہوئے ہوا میں بلند کر گئی وہ اپنا پاؤں کبیر کے سینے پر رکھ چکی تھی کبیر نے اس کے پاؤں کو چھوٹی انگلی کیطرف سے اپنے ہونٹوں میں دبوچ لیا اور آہستگی سے اسے چوسنے لگا عورت سے لذت حاصل کرنا بہت آسان ہے مگر عورت کو لذت سے نڈھال کر دینا کبیر کو آتا تھا وہ ان مردوں میں سے تھا جن کے ہاتھوں کا لمس ہی کسی دوشیزہ کو الجھن میں ڈال دئے یہاں تو خوبصورت بدن والی ماہا خود ہی خود کو پیش کر چکی تھی

پاؤں کی انگلیوں کو نچوڑنے کے بعد وہ پنڈلی تک آیا اور گرم زبان کے لمس کا احساس پنڈلی کے گرد زبان گھما کر دینے لگا لذت کی انتہا پر پہنچی ماہا بھی اب تڑپنے لگی تھی وہ کبیر کو خود پر سوار کرنے کے لیے بے تاب ہو گئی تھی مگر کبیر کہاں جلدی کرنے والا تھا وہ اس کی پینڈلوں تک ہی محدود تھا کبیر کے ہاتھ ماہا کی رانوں تک جا رہے تھے جو اب خود کو چھڑانے کی کوشش کرنے لگ گئی تھی مگر وہ کہاں چھوڑنے والا تھا اسکی تمام مزاحمتوں سے بے نیاز وہ صرف اپنا لمس چھوڑتا ہوا رانوں تک آیا جب وہ اسے زبردستی کھنچتے ہوئے اپنے اوپر سوار کر گئی

 

کم آن آئی کانٹ ویٹ

 

کتنی جلدی ہے تمہیں ماہا

 

وہ کبیر کے سرد لہجے کو اگنور کئے ہوئے اسکے بدن کے گرد اپنی ٹانگیں لیپٹ چکی تھی اس نے کب خود کو بے لباس کر لیا تھا یہ اندازہ کبیر کو بھی نہیں ہوا تھا اس کے سینے کے نرم ابھاروں کے درمیان چہرہ چھپائے ان کی گہرائی ماپنے کو اپنی زبان استعمال کر رہا تھا جو اس کے نرم گداز سینے پر لمس دیتی ہوئی پتلی گلی میں اتر چکی تھی جس کے اترنے کا احساس اس کے بدن کے پور پور نے محسوس کیا تھا

 

ڈو سمتھنگ ہارڈر کبیر آئی ایم آل یورز

 

رئیلی؟

 

افکورس ایم آل یورز

 

یو آر ناٹ ڈارلنگ

 

فک می بیڈلی بے بی اینڈ دن فیل مائی ایموشن آن اینڈ

 

ناٹ ایٹ آل مجھے اپنے جذبات اور احساسات اور گرمجوشی کا یقین ابھی دلاؤ میں دیکھنا چاہتا ہوں کہ تم کس حد تک اس سب کو محسوس کر رہی ہو

 

وہ گھوم کر خود اس کے اوپر پہنچ آئی تھی اس نے خود کو تمام الجھنوں سے آزاد کیا اور کبیر پر ٹوٹ پڑی تاکہ اسے اپنے انوالو ہونے کا احساس جتا سکے

Post a Comment

Previous Post Next Post